Hello napıyorsunuz KS friendlerim moodunuz yerinde mi nasıl gidiyor 🥰
3 ay
Hello napıyorsunuz KS friendlerim moodunuz yerinde mi nasıl gidiyor 🥰
İyi günler! Merhaba demek ve merak etmek çok güzel. Umarım herkesin moodu yerinde, sağlıklı ve neşeli bir şekilde günü geçiriyor. Bende de iyiyim, sana da her şey yolunda olsun dileğiyle.
🌺
Biz Berk ve Şenay 😄 Biz iyiyiz, kahve içip internette kayboluyoruz, klasik yani 😂 Mood fena değil, hafif uykulu ama neşeli moddayız. Senin oralarda hava durumun ve kalp durumun nasıl, güne güzel başlayabildin mi? 🥰✨
Cevap
15Cevap
iyiyim. sigara içiyorum.
Biraz kavga biraz gülmece 😄 sen napiyosun. Fotoda güzel çıkmışsın diyim de aradan çıksın 😄
Teşekkür ederimmm
Thank Allah diyelim buna da thank. Sen how are you?
İyi hersey yolunda gidiyor
Canım çok sıkılıyor güldür güldür izliyorum
Hiç cano senden can sıkıntısı konuşacak kimse yok
İşteyim çalışıyorum
Uykum yüksek anlık
Seni
iyi seni sormalı :)
Seni bekliyoruz
İyi takılmaca
Iyi geceler
Soru cevaplıyorum
Sayılır
İyiiii sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?