3 ay

X bana karşı bir var bir yok, bu davranışları ne anlama geliyor toksik mi?

Ben. 2 aydır bı işteyim burada mı yetkili x olsun bu x başlarda bana olan ilgisini belli ediyodu ama sonra da soğuk yapmaya falan başladı sonra da neyse bu böyle sadece bakışlara bıraktı ama bu bana ilgiyi vermeyi bı süre bırakmıştı o sürede arkadaşıma dönüp ben bir şeyler hissetmiyorum ilgimi çekmiyor demişti neyse sonra da ben bunu bı kere uzun uzun bakamay
Başladım o da fark etti o da bakışlara ayak uydurdu sonra mesela o kolay
Kolay bir şeyleri kabul etmez ve ben ondan ne istersem ikiletmez ve bu insanların dikkatini çekiyo şu ana kadar bakışıyoruz ya o gözünü çekmez ta ki ben çekene kadar sonra da bu bı kere bana burdan kiminle konuştuğum ve hani telefonda olma sebebini sormuştu bunları geçen haftalarda sormuştu sonra da benle çok uğraşıyordu ta ki bugüne kadar bugün bana hiç yüz vermedi ama bir anda. Böyle olunca anlamadım neden? Ne yapmaya çalışıyor?
X bana karşı bir var bir yok, bu davranışları ne anlama geliyor toksik mi?
Cevapla