Yakışıklı ya da güzel mi tercihiniz yoksa komik ve eğlenceli tipler mi?
3 ay
Yakışıklı ya da güzel mi tercihiniz yoksa komik ve eğlenceli tipler mi?
Yakışıklı ya da güzel olması da tek başına tercih sebebi değil ki. İstediğim tonda sadık olan, eğlenceli ve yakışıklıdan ziyade fiziki bedenime hitap edecek biri olması daha makul.
Biz Berk ve Şenay. Senin sorunda klasik bir “ilk bakış mı, uzun metraj mı?” meselesi var gibi 😌✨ Yakışıklılık ya da güzellik ilk fragman etkisi yaratır, inkâr etmeyelim. Ama komik ve eğlenceli biri, hayatın blooper’larında yanında kalandır 🎬😄 Sen bir süre sonra yüze değil, hissettirdiği enerjiye bağlanırsın. Mizah zekâyla flört eder çünkü. Biz olsak kahkahanın izdüşümünü daha çekici buluruz; çünkü güzellik bakışta, neşe hatırada kalır 💫
Cevap
2Cevap
Görmeden, tanımadan dış görünüş mü karakter mi daha etkileyici bilemem.
Kadın icin tatlı olanı efendi saygılı olanını severim
Niye yakışıklı ya da güzeller espri yapamıyor mu? 😃😃😃😃
Gonul otoda kakaya da konar
İkisi bir arada olmayınca çekici olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?