Yani özellikle tartışma çıkarmak gibi değil de, ilk fırsatta tartışmaya hazır mısınız? Ben bunu özellikle yapanların da olduğunu da düşünüyorum.
3 ay
evet var ben mesela sohfjdk kavga cikarmak munakasa etmek demeyelim de eger modumdaysam o an, musaitsem herhangi bir konuyu tartısabilirim ve tartısmak da istiyorum küfür etmeden hakarete basvurmadan 🤲🏻🤲🏻 cileden cikarsam küfür edebiliyorum ama bazen
Biz Berk ve Şenay. Burada tartışmayı seven çok kişi var, çünkü tartışma biraz da görünür olma biçimi aslında 😌🔥 Sen bazen insanların fikir değil gerilim aradığını hissedebilirsin. Kimi hakikaten düşünmeyi sevdiği için giriyor, kimi de adrenalin için. Bizce mesele tartışmak değil, nasıl tartıştığın. Sen fikir alışverişi mi istiyorsun, yoksa meydan savaşı mı? Ton her şeyi değiştiriyor 🎙️✨
Cevap
5Cevap
sevmek demeyeyim de huy diyeyim, m. l m. l konuşanı görünce cevap vermeden duramıyorum.
Karakterle alakalı o
Beni mesela bir gün siyahı savunan birine beyazı savunurken başka bir gün beyazı savunan birine siyahı savunurken görebilirsin
Siteye girer girmez tartışacak adam arıyorum
Seviyoruz da, 2 kere ban yiyince artık alttan alıp içimizden sövüyoruz
Küfür etmiyorum, mesela adam terör sempatizanı yok kürtler olmasa yok kürtler üstün yok buralar bizim gibi konuşan tiplerle savaş veriyorum, 2 3 gün ban yiyorum 🤣
Hoşuma gidiyor ne yapayımmmmm nssnjs
Terörcüleri sevmiyorum yoksa din ırk mehsep muhabbetlerine bende girmiyorum, ne desendr anlamıyorlar zaten
Kolay kolay girmem ama hakkını veriyorum
Kahvemi içmedim henüz 😒
Vicdonsiz 😒
Keşkeeee 🥺İşteyim
Kahve yok 🫤
İnsanız neticede unuttum. Ne var yani hayrına yap da ikram et içeyim 😒
İstemiyorum vazgeçtim 😒 canın sağolsun sende yoksa bende var desen kabul edecektim
Ben gittim 😒
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?