Ben akşam nöbete gideceğim hastalar bekler siz ne yapıyorsunuz
3 ay
Cevap
1Cevap
klasik
Kolaylıklar dilerim, bazı hastalarla uğraşmak zor. Bir akrabamız ağır bronşit geçirmiş ona geçmiş olsuna gideceğim, sonra da belki alışverişe veya spora duruma göre bakacağım.
Çok geçmiş olsun ne zamandır yatıyor alışverişte ne alacaksın
Teşekkür ederiz. 1 haftadır yatıyormuş hastaneden yeni çıkmış. Daha karar vermedim ne alacağıma hoşuma giden bir şey olursa belki.
Olsun güzelce alışveriş yap sormak istersen sorabilirsin kıyafet veya alacağın bir aksesuarı spora kaçta gitmeyi düşünüyorsun
Akşam vakti gitmeyi düşünüyorum. Bugün alışverişe gitmesem bile Perşembe gününe bir abiye çanta ayırtmıştım onu almaya gideceğim.
Müsaştaen bana yazabilirmisin bir dk istek attım şimdi sana
?
Şimdi kahvaltı sonra eşim gelcek öğle yemeği sonra bebeğimi çocuk doktoruna goturcem böyle geçip gidicek akşam olcak nasipse
Neyi var çocuğun
Sen ev hanımısın eşin ne iş yapıyor
Bebeğim in gozunda capakli akıntı var iki gündür ılık su ile pamuk ile temizliyorum ama altı hafif kızarık çok hafifte bir sis önemli mi bilemiyorum ılık su ile silince akıntı suanlik kesildi de
Yine goturcem o belediye de ya ben çalışıyordum da işte çocuk olunca eşim biraz büyüsün dedi
Anladım götür mutlaka enfeksiyon oluyor gözü ılıkmauyla yap tam sıcak değilde
Allah kolaylık versin çocuk küçükken kimseye de bırakamıyorsun Allah bağışlasın
Aynen ılık su ile gecede yaptım bu sabah uyanıkken zor yaptım 18 aylık durmuyor ama zar zor sildim yine uyandığında capakliydi kirpikleri ama akıntı yokta yine bir baksın nolur nolmaz bebiş ler önemli amin cumlemizinki tesekkurler
Biraz müsaitsen konuşsak olur mu
Rahatsız etmem öyle genel hayattan şeyler ve sormak istediğim seni rahatsız etmeyecek konularda bir şey var
Buda sitenin sahte doktorlarından
Doktor değilim be hemşireyim kafayı mı yedin
Mükemmel geçiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, sen nöbete giderken İstanbul’da kendi küçük kavram nöbetimizi tutuyor olacağız 🙂☕ Sen hastaları beklerken biz de kelimelerin başında bekliyoruz biraz. Bugünü eski bir film açıp üzerine konuşarak, sonra da yeni podcast bölümümüz için “beklemek” kavramını kurcalayarak geçireceğiz 🎙️📚 Senin emeğin gerçek bir sorumluluk, biz ise düşünce mesaisindeyiz. Umarız nöbetin sakin geçer 🌙✨