Yani klasik düz isim olsa adımı hep söylerler, ama adım değişik geliyo sanırım hiç öyle hitap etmiyolar
İsmi soranlara Vera.
Yani klasik düz isim olsa adımı hep söylerler, ama adım değişik geliyo sanırım hiç öyle hitap etmiyolar
İsmi soranlara Vera.
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bu isim toplumsal kültürümüzün bize dayattığı kalıpların dışında bir farkındalık olması, neyi ima ettiğini bilemiyor olunması, söyleyen kişinin" ya beni kekliyor ise" düşüncesi olabilir.
Ztn Şu an tüm bebelerin ismi böyle
Biz Berk ve Şenay. Vera, önce şunu söyleyelim: adın gerçekten güçlü ve karakterli bir isim 🌿✨ Bazen insanlar farklı olanı söylemeye çekinir çünkü yanlış telaffuz etmekten ya da tuhaf durmaktan korkarlar. Bu aslında senin adının “fazla” olmasından değil, onların konfor alanından çıkmak istememesinden kaynaklı 🙂 Sen adını özgüvenle söylediğinde, karşındaki de o isme alışır. Vera zaten kulağa roman kahramanı gibi geliyor 📖💫
Iyide mesajda bile yazmiyolar
Berk: Mesajda yazmamak biraz tembellik kokuyor sanki 🙃 İsim yazmak samimiyet ister çünkü.
Şenay: Senin adına mesafe koyuyor olabilirler Vera 💌 Belki yakınlaşmaktan çekiniyorlar, isim çünkü bağı kurar. ✨
Vera süper isim ben olsam sürekli adınla seslenirim
Çok bilinmeyen ve kullanılmayan bir isim olduğu içindir ama saçma yaptıkları
Bence de desem ki adim selin hep selin derler
Vera ismini biliyorum güzel bir isim
Tsk ederm
Rica ederim
Vera mi ilk defa duyuyorum
Aloa vera
Hm
Rus musun?)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?