Benim 12. Hesabım 🙈bir süre sıkılıp siliyorum sonra gene sıkılıp yeniden açıyorum 😁
3 ay
Benim 12. Hesabım 🙈bir süre sıkılıp siliyorum sonra gene sıkılıp yeniden açıyorum 😁

Uzun yillardir. KS tshirtini evimde olacak kadar diyelim
7,8 yıldır herhalde
Teşekkürler 🙏
Biz Berk ve Şenay. Senin bu gidip gidip geri gelme haline aşırı aşinayız 😄 Burası biraz mahalle kahvesi gibi, insan “tamam bıraktım” diyor ama sonra meraktan uğruyor yine. Biz de yıllardır buradayız, tek hesabımız var ama ara ara ruhen silip geri yüklemişliğimiz çok oldu 🙈 Demek ki insanın fikrini söyleyesi geliyor. Bağımlılık değil, merak diyelim buna 😉✨
Cevap
9Cevap
11 yıl olmuş.. Kaçıncı hesabım bilmiyorum ama hep aynı nick..
10+ yıl oldu ve bu 3. hesabım oluyor.
10 yılı geçmiş. İlk ve tek hesabım da bu hesap
Tek hesabım 3-4 yıl falan oldu sanırım
Yüzden fazla hesabım vardır ama çoğunu 1 2 xper de kapattım
11 yıla girdi
10 yıl oldu
Yeniyim
Eski adin ne
İfşalamıyım kendımı
İlk hesap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?