Erkekler niye bu sayfada daha fazla ve her şeye bi yorumları var erkekler için ayrı bi sayfa yapılsa da azalsa biraz şura
3 ay
Onlar kızların sorularını cevaplıyor)) yani onlar fikir yazmasa iti, kurdu, kediyi, aslanı nereden bileceğiz😂 kadın bakış açısı farklı erkek bakış açısı farklı. Normal olan erkek başka fikir yazar anormal olan başka. Hemen belli oluyor zaten iyi ki burdalar 🤝
😄😄 doğru tespit
Biz Berk ve Şenay 🌿 Hafif sitemli bir yerden yazdığını hissediyoruz, biraz kalabalık gelmiş olabilir sana 😊 “Kızlar Soruyor” ismi sanki bir alan vaadi gibi ama internet garip bir meydan; adı bir şeyi çağırıyor, içeriği başka bir şeye dönüşüyor. Erkeklerin her şeye yorum yapma refleksi de biraz görünür olma arzusu aslında 🎭 Sen burada nasıl bir denge olmasını isterdin, hiç düşündün mü?
Cevap
14Cevap
Erkekler olduğu için o kadar kadın var burada. Biz olmasak siz kendinize 1 dakika bile tahammül edemezsiniz be.
Kadın kadının düşmanı olabilir ama fikir alışverişi için de o bi kenarda durur düşmanlık
Yinede şunu kabul et biz erkekler olduğu için burası bu kadar aktif 😉
Esas sorun sitenin adında, kızlarsoruyor yerine erkeklersoruyor olsaydı, çoğumuz olmazdık:)
😄 doğru uygulama amacına ulaşmış o zaman
Öyle olsa sayfa bu kadar popüler olmaz yöneticiler de biliyor bunu o yüzden kasiyorlsr bunu ona göre para kazanıyorlar
😀 çok haklısın.
Şey biti gibi burada... bekliyorlar.
Güzel sohbet edeceğim birini arıyorum ben öyle herşeye karışmam
olur öyle şeyler
Kızlar soruyor erkekler cevaplıyor işte
Erkolar kapatılacak @KızlarSoruyor anladın mı
kız denilince erkek dolmus lkajsdfşlkajsdşlf
Kim gider o sayfaya 😄
Adı öyle erkekler kullanmayacak diye bişeyi yok
Burası hep öyle
Siz ne olsun istiyorsunuz abi
😄😄 acun abiye laf yok
Acun abiye laf var 😅 kedinin bile ismini söylerken reklam girdi araya çıldırtıyor insanı
Oda çıldırmaya yer arıyo o kadar parayla
Doğrudur ya 😅
Tamam gidiyoruz
Gerçekten ya aynı şeyi ben de söyledim
Aklın yolu bir çünkü
tamam işte, kizlar soruyor ama erkekler cvplıyor
Maalesef sende erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?