3 ay

Suriyeliler ülkelerine döndü şimdi iranlılar geliyor bittik biz?

Koskocaman Kazakistan varken niye bu Türkiye'ye geliyorlar inanamıyorum ya, her yerde İranlı görmek zorunda değiliz, yine enflasyonu uçuracaklar, bu sefer Surilerden daha kalabalık olacaklar bu İranlılar, Orta Doğu'da doğmak pişmanlıktır, siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Suriyeliler ülkelerine döndü şimdi iranlılar geliyor bittik biz?
Cevapla