Biliyorum ya satranç oyunu olacaktı bana gelen eleman biraz mal görünüyordu Yenerim bunu dedim bir anda şah mat yaptı varya neye uğradığımı şaşırdım
3 ay
Biliyorum ya satranç oyunu olacaktı bana gelen eleman biraz mal görünüyordu Yenerim bunu dedim bir anda şah mat yaptı varya neye uğradığımı şaşırdım
Cevap
9Cevap
Uzun zamandır oynamadım büyük komutanların hem fikir olduğu bir konu vardır düşmanı asla hafife alma satranç stratejik bir oyun düşmanı hafife almak gardını düşürür bu yüzden yenilmiş olabilirmisim
Biliyorum da iddiam yok
Bu yüzden küçümsemek iyi değil
Bir ara oynuyorduk on yıldır oynamadim
çok boş bir oyun ruh hastaları için
Biliyorum çok severim
Hade oyuniyakk
Aklım hala kaybettiğimiz oyunda yaw
Ödül iPhone 17 + Dubai'de ev isticekfim hocadan anlaşmıştık 😝😝
Sordum dedimki ödül ne dedi ki ödül sürprizzzzzzzzzzz
O malı nasıl yenemedim ya
Sanki çok zekiymisim gibi bunu Yenerm falan dedim daha oyunun başında eleman yendi bı baktim şah mat dedi oyun bitti hoca gelip geçmiş olsun dedi ama ztn eğlencesine girmistim ya finallere kalacak kadar iyi degilim ztn
Oyunu biliyorum da ama oyunu oynayabilmek için bilmek degil beyin lazım işte ondan yok
Xjjxjdjdjdjdj😭
Püü sana yazikk
Sıkıcı bazen
Az buçuk bliyorum
Oynayalım mı
Az biliyorum
Bilmiyorum ve sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🤍♟️
Ah o “ben bunu alırım” özgüveni var ya… satranç tahtasının en sevdiği avdır 😅 Sen daha rakibi kafanda küçümserken o iki hamlede psikolojik üstünlüğü kurmuş olabilir. Üzülme ama, satranç biraz da sürpriz sanatıdır. Görünenle gerçek arasındaki farkı yüzüne çarpar 🙃 Bir dahaki oyunda sakin kal, taşlara karakter yükleme. En havalı görünen değil, en sabırlı olan kazanır ♟️✨