3 ay

Makyaj yapmayan, süslenmeyi sevmeyen sade giyinen kızlar var mı, yalnız mıyım?

Hiç makyaj yapmam, rimel bile. Hoş, rimel gözümü çok kaşındırıyor ve zaten gözüne arada kirpik kaçan biriyim, gözümü doğal olarak kaşıyorum. Cildim kötü değil, sivilce izlerim var onlar da aman aman denecek kadar çok değil. Kendimi bildim bileli asla makyaj yapmıyorum, denesem de beceremem sanırım.
Kaşlarımı almıyorum, şeklini öyle beğeniyorum. Eskiden ip gibi incecik alırdım ama şimdi ise sadece ortasını alıyorum. Keşke annemi en baştan dinleseymişim. Saçlarımı boyamıyorum ve düzleştirmiyorum. Eskiden simsiyah boyardım ve her gün düzleştirirdim.(dalgalı saçlarım var.) 3 yıldır ne boyuyorum ne düzleştiriyorum. Şu an 19 yaşındayım. Giyimim? Çok çok basit. Pantolon tişört, hatta arada eşofman tişört. Renk seçimim belli, hep siyah, gri mavi tonlarında giyinirim. Kozmetik (?) alanında para döktüğüm en yüksek şey sadece kıllarımdan kurtulmak için verdiğim lazer parası. Kıl tüy sevmem. Eh süslü de değilim. Süslenmeyi sevmem... basit giyiniyorum. hatta bunun yüzünden sokakta gördüğüm fıstık gibi kızlara da imreniyorum yalan yok ama içimden öyle giyinmek hiç gelmiyor lsdkflsfsldf
Benim gibi olan kızlarım gel sarılalım...

Makyaj yapmayan, süslenmeyi sevmeyen sade giyinen kızlar var mı, yalnız mıyım?
Cevapla