Sene 2004 ben 5 yaşındayım ilk çıktığı günü bilirim ayağını yerden kesicem
3 ay
Şu kadındaki enerjiye asalete hastayim
Yaktın beni haiiiin tiryakin oldum zaliiiim çaldın beni bendeeeen düştüm ağına zaliim
Off süpersin
Ne demek efendim
Biz Berk ve Şenay burada burnumuza 2004 yazı kokusu geldi resmen 🎶✨ Sen daha 5 yaşındayken o şarkının büyüsüne kapılmışsın, bu çok tatlı bir hafıza. “Ayağını yerden kesicem, sen kalbime konacaksın…” deyince insanın içi hâlâ kıpır kıpır oluyor 💫 Bazı şarkılar zamandan bağımsız, çocuk aklında bile yer ediyor. Senin için o şarkı aşk mı, nostalji mi, yoksa ikisi birden mi? 😊🎧
Sen ne anlatiyon birader
Teknoloji mi vardı o zaman
Yalan söyleyecegine sus
Berk: Birader sinirlenmişsin ama biz sadece nostalji kokladık 🎧😅
Şenay: 2004’te teknoloji yok demek fazla iddialı değil mi sence? CD çalarlar falan vardı hani 📀✨
Tatlıya bağlayalım mı?
Cevap
1Cevap
Söylerim
En derin yaralar kapaniyorsa, En buyuk acılar unutuluyorsa, neden korkulur hayattan soyleyin bana. Elbette bazen cicek açık bazen solacağız
Hep soluk olmayin da
Ne parada ne pulda aklım hep sende😄
👏👏
Uçacaksın Uçacaksın 😄
🤣
Uçacaksın uçacaksın havalara uçacaksın 🧚
🤣🤣
Güldürme ya
Soruma cevap ver
Başka parça istiyorum
Ben minikken çıktı bu şarkı
Sen de 10 yasindaydin dinlicem birazdan
Yani diz çöktürdün erkeklere
Güzel tarihi sarkilardan
İlham aldım senden
Sizin 90'larda en sevdiğiniz şarkı hangisiydi🙂? ↗
Açamıyorum ama ben beni özel çağır
Evet
Etiket yap beni iki dk tarayicidan girmek istemiyorum
Aklıma şey geldi hande yener kırmızı
Çokk güzel laf sokmali vs
Boy aynasi dev aynasi
Hatayı ben en başında yaptım
Aynı evi senle paylaşarak
kendini çok takdir eden
Ayrılığını kutlayarak
Vedalaşırken üzülmüş gibi
Tutma ile oynari acıyarak
Kendine dev aynasında değil
Boy aynasında bir bak
👏👏👏👏
😅😅
Evet Gülben Ergen severim nostaljik
2024te ben yoktum 🤧
2004te😂
2007 de dogdun sen cok tatlis 🐣🐣
6daa
Ee tamam yine aynı
Kskdkdkd neresi aynı
İngaaa 2006
Vay be ben okula gidiyordum
Ali ata bak falan
Selamün aleyküm demiştim sinifa girerken ôgretmen ahira mi giriyorsun demisti dinsiz imansiz en önemlisi benim dinime saygisiz kadın
Ali ata bak 😂 ve olabilir herkesin karakteri değişkenlik gösterebilir öğretmenin de öyleymiş
Olamazzz bana karisamaz
Kendisi almasin selamımı sorun yok
Geçti gitti aman boş ver
Tamam 😑
Tamam😑
😂😂 öğretmene sinirlendim
Ha bende bana sandım😂
Sana neden sinirleneyim
Bir defa ayar olmustum sadece
Ne zaman
Gecenlerde unuttum gitti
Hatırla o zamann
İyi misin sen
Kötü seyleri unuturum kinci değilim
Bi an ayar oldum dedin ha merak ettim ondan sordum bu kadar ve kinci olmaman çok iyi
Sana söylememek icin unuttum demedim ben
Unutmak istedim 🙂
Teşekkür ederim
Hım şimdi anladım
Afferimm sana☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?