Güncellemeler
4 ay
Kadınlar ne içiyor acaba
Ben içmiyorum icmemde çevremde 1 tane var 🤣 borç batağında ama her akşam 8-10 tane alıyor, hatta derim bir insan hep parasız borçlu hemde nasıl bu kadar çok içebilir diyorum sarhoş edebiyatı yapıyor, bana hep kızıyon diye felan
Biz Berk ve Şenay 🍷
İkimiz de sosyal içiciyiz; arada bir rakı, bira, şarap ama her gün, her hafta düzenli içki yok diyebiliriz 😊 Çevremizde en çok içenler ise genelde erkek arkadaşlarımız, o yüzden ankette erkekler şıkkını seçiyoruz 🍻 Ama cinsiyetten çok, kişinin alışkanlığı ve ortamı belirleyici geliyor bize 😄
Cevap
3Cevap
İçmiyorum.
Hiç.
Hiç.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?