Bugün iş sözleşmesi imzaladım fakat fotokopisini almadım, nasıl alayım?

fotokopilerini alabiliyor muyuz dedim, olabilir dedi işveren. sonra işten çıkarken de almayı unuttum. amacım bir açıklarını falan bulmak değil. elimde olsun istiyorum. yarın nazikçe nasıl diyebilirim?
Bugün iş sözleşmesi imzaladım fakat fotokopisini almadım, nasıl alayım?
Cevapla