Öldükten sonra dünyaya bi daha gelemeyecez çok garip değil mi?

Allah'ın izniyle cennete girersek hep orada kalacaz dünyayı hiç mi özlemeyiz acaba? Nasıl olacak ya sıkılırsak

Öldükten sonra dünyaya bi daha gelemeyecez çok garip değil mi?
Cevapla