Bugün benim doğum günüm ama yine yapayalnızım, neden kimse yanımda değil 😔?

Hep herkesin ben kutlarım yardım ederim özel günlerini unutmamaya çalışırım ama kimse ne doğum günümü hatırlar ne de beni. Neden hiç arkadaşım yok yalnızım bilmiyorum. Insanlara iyi oldukça merhametli oldukça hep ben unutuluyorum. Yine yalnızlık yine bir ben.

Bugün benim doğum günüm ama yine yapayalnızım, neden kimse yanımda değil 😔?
Cevapla