Saçlarım yüzünden depresyondayim napicam? kızlar sizinde başınıza geldi mi hiç evden çıkmıyor?

Saçlarım yüzünden evden cikmiyorum depresyondayim saçlarım omuzlarimdqydi önce boyadım iki kere yandı sonra kısacık kestim şu an çenemde ve hala hafif yanık şekilli durmuyor kazık gibi duruyor bende baglıyorum ama sacim kısacık ve tuhaf duruyor napicam? evden cikmiyorum uzayan a kdar da evde kalamam alışık değilim ve ygs ye hazırlanamiyorum napıyım sizce?
Saçlarım yüzünden depresyondayim napicam? kızlar sizinde başınıza geldi mi hiç evden çıkmıyor?
Cevapla