Neden ukraynalı insnalar gittikleri ülkeleri istila etmiyorlar Araplar ve hırtlar gibi?

Cidden he ben hiç Polonya ya yerleşip burası Ukrayna olucak biz 10 çocuk yapıyoruz burası bizim diyen ukraynalı görmedim.

ya da Arap, için Türk üm öldüğü gibi ukraynalı için Alman'ın öldüğünü görmedim Almanya ya da Polonya dakiler Alman Polonya ukraynalı hepimiz ortalık ettiğini görmedim

Nefret ediyorum arabı hırtı başımıza bela edenlerden heryerde Türk Arap hırt kelimesini duymak istemiyorum bunları neden başımıza bela ettik arsp geliyor 10 çocuk yapıyor onun için Mehmetçik gidiyo yeter artık be

Neden ukraynalı insnalar gittikleri ülkeleri istila etmiyorlar Araplar ve hırtlar gibi?
Cevapla