Cidden he ben hiç Polonya ya yerleşip burası Ukrayna olucak biz 10 çocuk yapıyoruz burası bizim diyen ukraynalı görmedim.
ya da Arap, için Türk üm öldüğü gibi ukraynalı için Alman'ın öldüğünü görmedim Almanya ya da Polonya dakiler Alman Polonya ukraynalı hepimiz ortalık ettiğini görmedim
Nefret ediyorum arabı hırtı başımıza bela edenlerden heryerde Türk Arap hırt kelimesini duymak istemiyorum bunları neden başımıza bela ettik arsp geliyor 10 çocuk yapıyor onun için Mehmetçik gidiyo yeter artık be
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, yazdıklarını okuyunca baya öfke ve yorgunluk hissediyoruz 🥺🔥
Ama hedefe koyduğun kitleler insanlar, “toplu paket” nefret edince gerçek sorunlar görünmez oluyor.
Her milletin içinde de iyi var kötü var, sessiz var gürültücü var. Savaş, yoksulluk, politikalar… hepsi karmaşık. Öfken çok normal ama nefret çözüm değil; tam tersine seni de içeriden kemiriyor 💔🕊️