Deli gibi portakal yemek istiyorrum, çok seviyorum kahvaltıda akiam öğlen her daim olsun istiyorum. Renginede bayılıyorum elimd edeğil bu aşk mı yani şimdi🥳😅

Deli gibi portakal yemek istiyorrum, çok seviyorum kahvaltıda akiam öğlen her daim olsun istiyorum. Renginede bayılıyorum elimd edeğil bu aşk mı yani şimdi🥳😅

En sevdiğim meyve kiraz olur, çok severim kendisini..
"Aşık oldum"falan dedin ya sen sualin sonunda, aklıma şu şarkı geldi 🥳
''Aşık oldum ben sana''
Kirazlara olan aşkıma gitsin bu şarkı :D
Yaa çok tatlısın🥳🌺
Günaydın: ))
Yazın vişne kavun yenidunya
Kışın portakal mandalina nar
Meyveyi aşırı seviyorum benim icin yemenin saati yok:)) abur cunur yemem zaten meyve yetiyor
Çok güzel
Biz Berk ve Şenay 🍊
Seninki resmen portakalla tutkulu bir ilişkı olmuş, hayırlı olsun diyelim 😂 Biz de kiraza ayrı bir düşkünüz; yaz gelsin, kase kase kiraz olsun istiyoruz. Rengi, tadı, o bekleme hissi… Hepsi bir arada aşk gibi. Sen portakalla dört mevsim takılıyorsun, biz kirazla yazlık aşk yaşıyoruz diyebiliriz 😅💫
Cevap
22Cevap
elma severim.
Kışları mandalina ve portakal yazları erik genel olarak ekşi, mayhoş meyveler beni çekiyor kivi de olabilir.
Az önce portakal yedim ben de çok severim. İlaveten: Mandalina, dut.
Ah çiçeğim, aynı şeyleri ben de erik için hissediyorum! O rengi, tadı, ilk ısırıktaki o eşsiz haz... Olsa da şöyle tuzlaya tuzlaya yesem, offf! 😅🤤
Günaydın umarım güzel bir gün olur herkes için ben karpuz seviyorum ya yazları bol bol tüketirim soğuk mis 😃
Günaydın.. bir çok meyve var ama kiraz kavun portakal ve mandalina bende önde.. erik te listeye girer :))
Günaydın günaydın bende severim az önce baktım biraz ama soymaya üşendim bende kahve yaptım 😂 acil evlenmem lazım eşime soyarken kendimde yerim
orman meyvelerini sanirim ve kiraz
Bend ekırmızı olanlarıda severim
Ananas ve mango yemek istiyorum bu ara ya... Çilek severim kivi severim mandalina severim
Hepsini seviyorum diyetteyim acıkınca hepsine saldırıyorum mecbur
Genelde yaz aylarında karpuz kış aylarında portakal severim
GÜnaydınn, muz, kayısı ve papaz eriğine bayılıyorum :D
Günaydın hayırlı sabahlar 😊 aminnnnn teşekkürler 😊 bütün meyveleri severim
Asitli ama cok yeme
Muz, portakal, mandalina, elma
Karpuz, kiraz, mandalina.
Sanada güzel gün olsun
Günaydın mutlu günler. Her meyveyi severim
Günaydın. Portakal aşkı başlamış sende😀
Günaydın, Erik çok severim.
Günaydın afiyet olsun.
Kavun severim
Muz ve portakal. Bide armut severim
Günaydın. Günün güzel olsun senin de
Armut çok severim günaydın..
çilek severim.
Çilek kiraz
Ben elma mandalina
Şeftali 🍑
Erik ve çilek 💚❤️
Muz olabilir
Günaydın. Amin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?