Hatırlıyor musunuz? Bir ara " Pampa " diye bir hitap şekli çıkmıştı?

Şahsen aşırı derecede saçma bulmama rağmen önce " Kanka ", sonra " Kanki ", daha sonrasında ise " Pampa " diye evrim geçirdiği için birkaç yıl sonra da " Pampi " diye evrim geçireceğini düşünüyordum, ama neyse ki; kısa süre içinde bir anda ortadan kalktı. 😂
Hatırlıyor musunuz? Bir ara " Pampa " diye bir hitap şekli çıkmıştı?
Cevapla