Bana bi soru sorulduğu zaman cevaplamakta zorlanıyorum çünkü sorduğu kavram veya eylemin tanımı ikimizde de farklı saçma mı?

yani düşünsenize adam zayıf yönlerimi soruyo misal ama önce bunu nasıl tanımladığını öğrenmem gerekir bence çünkü ona göre tanımını bilmeden doğru cevap veremem o yüzden bana sorulan her soruda...'nın sana göre tanımı ne...'yı nasıl tanımlarsın diye sorarım ve hep bana edebiyat yapma diyolar ama bence gerçekten de olması gereken bu yani en doğru cevabı vermek gerek sonuçta

Bana bi soru sorulduğu zaman cevaplamakta zorlanıyorum çünkü sorduğu kavram veya eylemin tanımı ikimizde de farklı saçma mı?
Cevapla