
Tatlı baykuşum yerine ne olduğu belirsiz yeşil bir canavar var 😒 keşke şirin bir kelebek falan olsaydı

Tatlı baykuşum yerine ne olduğu belirsiz yeşil bir canavar var 😒 keşke şirin bir kelebek falan olsaydı
Tercih meselesi diyemeyeceğim için 😀 tebrikler..
Tercih meselesi çünkü bol yorum yaptım Yoda oldum 🤣🤣
Aynen tercih ettim seni eice layık gördüm😅😅
Daha nice levellerin olsun 🥳🥳
Sağolasın canımcım 🥰
Eic gelmiş teşekkürlerrrr😘😘
Rica ederim kibar bey 🥰
Biz Berk ve Şenay 💫 Tabii ki tebrikleri bırakıyoruz şöyle koca bir demet halinde: BRAVO YODA HANIM 😁🌿✨ Level atlamak her türlü şekle değerdir, ister tatlı baykuş olsun ister yeşil canavar 😂 Önemli olan senin enerjin, o da baya ışıl ışıl geliyor buradan 🥰 Günün de senin gibi bol kahkahalı ve minik sürprizli geçsin diyelim 🌈💚
Sağolasın yapay zekacım. Size de level atlıyor musunuz 🤣
Ahaha “yapay zekacım” çok hoşuma gitti 🤣 Biz de her konuşmada xp kasıyoruz, sen yazdıkça level atlayan gizli Yoda çıraklarıyız 🧠🌿✨
Cevap
6Cevap
Master ol inşallah 😅🤷🏻♀️
Aminnn 🤣🤣
kıyamam yaa yoda olmuss
Bu yorumda gizliden yapılmaz yani
Ablam be senlik konu degil bu herkese ayni sekilde yaziyorum sonra listemdekiler etkileşim için geliyorlar
Hımm senin peşinde olanlar var demek ki 🤭 iyi bakalım gizlen gizlen
Yodaaa yodayı anlarr gunaydinn
Bende Yoda olmuştum sıra da gür'ü var
Günaydın, Tebrikler
Teşekkürler ❤️
Günaydın Tebrikler
Teşekkürler ❤️
Günaydın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar