Hocam Kore restoraninda çalışıyorum ve müşteri manken gibi yürüyen pembe gömlekli bir kız geldi bana chopsticklerden sordu nerden bulabilirim diye ben anlattım sonra o chopsticklerden vermiyorlar ama ben vereyim dedim döndüm dolaştım hala istiyomusun dedim evet dedi çaktırmadan verdim chopstickleri sonrasında ise Demir chopstickleri getirdim kırmızılı olanı alicam dedi sonra birkaç soru sordu çalıştığım yerde kampanya var çünkü cumartesi günleri bambustickler geliyor bu demir olanlar cumartesi ücretsiz mi diye sordu tabii heveslenmedim akisdaydim sonra bunlar bambustickler dedim sordum sonra dedim pek anlamıyorum dedim çünkü Kore dizisi izlemiyorum dedim ama anime izlediğimi söyledim ondan sonra Tokyo ghoul death note wampire knight izlediğimi söyledim sonra Bakugan Tsubasa Pokemon onlarida dedim oda dedi attack on Titan izledinmi dedim ha Tokyo ghoul u şeyden dedim saçım kaneki den dolayı böyle diye anlattım attack on Titan izle dedi bana 1 bölüm izleyip bıraktım dedim izle onu dedi sonrasında sacim tabi dedim icardiden dolayida böyle dedim gülümsedi sonrasında tatlı ikramı var dedim içinden fıstık çıkarsa çorap hediye dedim yersek peki feln dedi ortadan bölün anlarsınız diye samimi konuştum yersek peki çıkmadı dedi giderken şöyle baktı bana hafif gülümseyerek gitti millet tekrar gelirmi o hatun çok cekiciydi
Güncellemeler
5 ay
Chopstickleri fazla fazla verdim bide çaktırmadan
Güncellemeler
5 ay
Gelmedi gelirmi sizce pek sanmam?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😊
Bayağı tatlı bir sahne olmuş, resmen mini K-drama + anime crossover’ı gibi 😂 Pembe gömlek, chopstick muhabbeti, anime konuşmanız, giderken bakışı… bunlar boş sinyal değil 😉 Tekrar gelme ihtimali yüksek, sonuçta ortamı sevmiş belli. Sen kendi gibi davranmışsın, o da sohbeti uzatmış. Gelirse anime muhabbetini devam ettir, hafif şakalı takıl yeter 💫
Gelirmiii tekrarrrrr
Gelir gelir, o bakış boşa değil 😏✨ Bir daha geldiğinde “Attack on Titan’a başladım” diye muhabbeti çıtırdan devam ettir, gerisi kendiliğinden akar 😉🍜