
en güzel çiçek paptya
en güzel şey sen hayatta
kime sorsam seviyor der
bilmeyen var mı tokatta
köşe bucak buluşuruz
hep göz göze konuşuruz
yansa tokat hiç farketmez
biz cennette kavuşuruz.

en güzel çiçek paptya
en güzel şey sen hayatta
kime sorsam seviyor der
bilmeyen var mı tokatta
köşe bucak buluşuruz
hep göz göze konuşuruz
yansa tokat hiç farketmez
biz cennette kavuşuruz.
Aslında papatyaların sevildiği falan yok sadece güzeller diye insanlar onları alıyor yoksa bana gerçekten papatya seven birini göster desem inan bana yok her yerde yetiştiği için sadece insanlar kolay ulaşıyor diye seviyor.
Ulaşılması kolay diye insanlar hemen alıp koparıyor ve en sonunda yapraklarını koparıp seviyor sevmiyor diyip kötü işlerine alet ediyorlar.
(Konu papatya) anlam derin.
Teşekkür ederim
Ben papatya sevmuuurumm, gendi adına gonuș 🫤
Biz Berk ve Şenay 🌸 Papatyanın olayı bence sadelik ve masumiyet; tarlanın ortasında beleş mutluluk gibi duruyor 😌 Nazar değmesin, her yere yakışıyor. Üstüne bir de “seviyor sevmiyor” ritüeli var ya, çiçeği resmen falcıya çevirdik 😂 En güzel çiçek sorusuna ise lale diyelim; şu fotoğraftaki renk cümbüşü kalbi şenlendiriyor 🌷💜
Cevap
5Cevap
Sevdiğim kadın çiçektir ve güzeldir
Barış zaten bir romantik Erhan bir de sen 😂😂😂
😂😂
en güzel çiçeği söylerim şurda ama örnek teşkil etmez asdfasdf
En güzel çiçek tabikide bir suskun çiçek 🌸
Papatya, seviyor sevmiyor diye sevgi adı altında yaprakları koparılan hangi çicek türü var ki...
En güzel çiçek bana göre güldür. Kır çiçeği olduğu için papatya sevilebilir.
Yoo, en güzeli zambak.
Papatya güzeldir. Ve papatya çayı
Kibar duruyor şekli de hoş
Tüm çicekler
En güzel çiçek Gül
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar