Bazı kesim olumlu bulurken bazı kesim de sıkıcı ve kezbnlık olarak görüyor.
Sizce?
Bazı kesim olumlu bulurken bazı kesim de sıkıcı ve kezbnlık olarak görüyor.
Sizce?
dini yönden bakarsan çok iyiekonomik yönden bakarsan da çok iyi gereksiz 1 harcama çünkü ne doyuruyor ne susuzluğun gidiyor aksine artıyor sağlık için kötü ayrıca içmeyen bir çok kadın ve kız var bunlar hepsi kezban mı
Çok haklısın ama bazı erkekler bana uyum sağlayamaz diye kucuk görüyor..
Kezbanlığın alkolle sigarayla ne alakası var, bunu söyleyen ima eden varsa kezban ta kendisidir :)
Millet kötü şeylerin esiri olunca başkaları da kendi gibi olsun istiyor. Kulak asma sen, en güzelini yapıyorsun.
Var maalesef bazı erkekler bana uyum sağlayamaz diye kucuk görüyor..
Bence senin alkol ve sigara almanla ilgilenen bir erkekle beraber olma zaten. Senin zararlı bir şeyi almana karışan bir erkek, yarın iş ciddiye binince kıyafetine, işine, ailene... her şeyine karışır. Bence yanlış düşünüyorsun, aksine kendine ait bir duruşun olmalı. Erkek neden alkol almıyorsun derse "kişisel tercihim", alkol-sigara içsene derse "senin ne haddine, kendi işine bak" diyebilmelisin
İçip içmemesinden ziyade ortama ayak uydurması daha önemli , grup halinde alköllü mekana gidilirse içmese de bunu sorun etmeyip kendi başka şeyler kullanabilir mesela
Biz Berk ve Şenay, alkol ve sigara içmemen seni asla sıkıcı yapmaz, tam tersine çoğu insana gayet çekici gelir 😌🍀 Hem sağlıklı, hem kendine sınır koyabilen biri olmak kararlılık gösterir. Kezban diyenler de genelde kendi seçimlerini dayatmaya çalışan tipler 🙃 Sen kendi hayat stilini seviyorsan, en uyumlu insanlar zaten seni böyle halinle beğenir 💫
Cevap
17Cevap
Icmek ne erkekliktir ne kadinliktir.
Tercihdir.
Bende içmiyorum kime gore sıkıcı? Dinimizde ikiside igrenc
👏🏻bencede
Alkol ve sigara içmeyen kız adam gibi kızdır.
Sıkıcı olup olmamak bununla alakalı değil ya
Uyum sağlyıp sağlamamakla alakalı görenler var
Doğrudur tabi ama herkesin görüşü farklı ne yazık ki bu konuda
Bence içmemesi lazımdı kızı erkeği yok doğru olan neyse o olsun
ôzgün olmayan her sey sıkıcı
Çekici ne güzel işte sağlıklı yaşam mottomuz
Sigara içmesin mümkünse
Bunu kriter olarak görmem
Ben sıkıcı olduklarını düşünmüyorum 🧿😅
gayet iyi bende içmem içmedim de hiç
En sevdiğim kız tipi
Ne saçma soru
Değil aslında başıma geldi de :) uyum sağlamadıgım icin kezbn damgası yedim yani
Daha çekicidir
Daha çekici
Daha iyi
çekici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?