Çok İnsan Tanıyıp Tecrübe Edinmek Mi Güzel Yoksa Kendi Köşene Çekilip Kendimi Üzmeyeyim Diye Kaçmak Mı?

Bu ikilem arasında bazen kalıyorum hangisi doğru mesela bir söz vardı paten almıştım kıyamadım giymeye ama bir gün büyüdüm ve bana olmadı
Güncellemeler
5 ay
Ama sürekli insanlarla uğraşmak da çok yıpratıyor gibi insanı
Çok İnsan Tanıyıp Tecrübe Edinmek Mi Güzel Yoksa Kendi Köşene Çekilip Kendimi Üzmeyeyim Diye Kaçmak Mı?
Cevapla