Günaydın KScanlar ben dayı oldum alırım bi hayırlı olsununuzu?

Herkese günaydın kardeşim doğum yaptı ve ben artık dayıyım :D Maşallahınızı ve hayır dualarınızı alırım. Sorum şu işyerindeki arkadaşlara bi baklava ısmarlamalımıyım sizce?

Günaydın KScanlar ben dayı oldum alırım bi hayırlı olsununuzu?
Cevapla