Selamlar osmanlinin asimülasyon yolu ile isimlerin soylarin icinden geçmesi neden?

Buyuk buyuk babamin ve oğlunun ismi.

Koda ve settar ee ne var derseniz,

Koda mikøta dan gelmekte dev dalga deniz anlamina geliyor

Settar ise sæðr dan geliyor ve sæðr denizin oğlu anlamina geliyor.

Osmanli neden yabancilari asimile etti isim olarak?

Yani bir sebebi vardir sanirim

Selamlar osmanlinin asimülasyon yolu ile isimlerin soylarin icinden geçmesi neden?
Cevapla