Arkadaşlar bu kişinin amacı nedşr ya? bu nasıl bir seviyesizlik?

Arkadaşlar sevgilim var 7 senedir konuşuyoruz ilk zamanlar ciddiyim senınle diyordu ve kendisi bana dün diyor arkadan verecek misin vermicem misin yoksa by önceden buluşmak için zorlardı şimdi ise bu seye zorluyor ve buluşalım TM dedim gece TM o zaman iyi geceler diyor noldu diyorum uyumayalım mı diyor ve sabahı aramadı takmadı beni.: isini görmek için gece arıyor sabahı aramıyor sizce neden amacı ne
Arkadaşlar bu kişinin amacı nedşr ya? bu nasıl bir seviyesizlik?
Cevapla