Sizde kolunuzu yastığın altına sokup uyuyanlardan mısınız?

Uyuma sekliniz nasıldır?
Uyuduğunuz gibi uyanır mısınız yoksa sabaha merhaba derken yatakta bağımsızlığınızı ilan edenlerden misiniz?

Uyku uyku dedim uykum geldi yahu..

Assfdf

Her neyse herkese mutlu günler.
Sizde kolunuzu yastığın altına sokup uyuyanlardan mısınız?
Cevapla