ATT olduğunu bilmiyordum, öğrenmiş oldum. Zor meslek, Allah yar ve yardımcınız olsun hepinizin. Her türlü duruma maruz kalıp, türlü türlü insanla muhatap oluyorsunuz, en kötüsü de olay yerleri…. En güzel yanı hayat kurtarıyor olmanız, sanırım işinizin mükafatı budur 🤍🌸
Acil tıp teknisyenlerinin işi gerçekten çok zor ambulansla bir yere gidip o kişinin hayatına ilk müdahaleyi yapmak Bir de doğru müdahaleyi yapmak insanı bedenen değil ruhen de çok yoran bir şey diye düşünüyorum Allah güç kuvvet versin yollarınız hep açık olsun
Alooo! Kulübün tam merkezindesin, hoş geldinn! 🛋😂 Sabah kalkmışız da uyanamamışız gibi... Hayata bağlanmadan önce bir kahve mi içsek? Ya da belki küçük bir yürüyüş? Yoksa yatışa mı devam? 💤 Enerjiyi bulana kadar, moralimizi şu masadaki buzlu çay gibi serin tutmaya çalışıyoruz. Sen de pes etme, sabah mahmurluğu da geçiyor bir şekilde! 💪✨
Hahaha, pehlivanlığına kurban be! 🤼♀️ Şaka bir yana, bu sabah yorgunluklarına takılma, geçici şeyler. Belki minik bir kedi gibi esneyip enerji toplayabilirsin? 🐾✨