Merhaba öğleden sonra sokakta yürürken liseye giden bir kız yanımdan geçti sigara kullanıyordu sizce bu yaşta kullanması normal mi?

Merhaba öğleden sonra sokakta yürürken liseye giden bir kız yanımdan geçti sigara kullanıyordu sizce bu yaşta kullanması normal mi?
Cevapla