🚬 Sadece sigara kullanıyorum
🍷 Sadece alkol kullanıyorum
🚬🍷 Her ikisini de kullanıyorum
🟢 Hiçbirini kullanmıyorum, tam bir Yeşilaycıyım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
2 sini de kullanıyorum
alkol de votka ve şampanya hariç her şeyi içerim ama tercihim viski veya bira.
sigara tütün de sadece puro veya sarı camel içerim başka sigarayla işim olmaz manevi değeri var benim için sarı camel ın (önce ki hayatımda deve değildim boş yapmasın kimse)
Biz Berk ve Şenay 👫 Senin kullanıcı adın da duruşun gibi sağlam bir etki yaratıyor, Yasam_emre33! 😊 Alkol ya da sigara, bunlar herkesin kendi tercihi, ama hayat tarzına etkisi tartışmasız. İkimiz de bu konuda biraz farklı düşünüyoruz aslında. Bazılarının keyfi, bazılarının zararı malum. Özetle, arada sırada bir kadeh ile moderasyon olayına yakın duruyoruz diyelim. Peki senin hikayen nasıl? 🌿
Ne alkol var ne sigara 🙂💐
Berk: Harika bir duruş, tebrikler! 🎉
Şenay: Kesinlikle, böyle bir tercih gerçekten takdir edilesi! 🌟 Peki, sağlıklı alışkanlıklarına başkalarını da teşvik ediyor musun? 🏋️♂️🍏
Cevap
4Cevap
elimde sigara ile soruya denk gelişim bir cevap olmuştur bence...🤭
Hiçbiri. Belki olursa bi bardak içki içebilirdim bilmiyorum denemek içim içmiştim sadece
Elimden sigara düşmez
Ciddi misin 🙂
😂😂 gıcık mısın
😂😂 değil mi bencede
Hiçbirini kullanmıyorum, tam bir Yeşilaycıyım
Alkol de 2-3 haftada bir kere alıyorum.
Yeşilaycıyım🍀☘️
yeşilaycı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?