Mesaiden gelince "Buyur kocacım" diyerek meyve, kek veya tatlı tabağı uzatacak hatunu nerde bulabilirim?
Mesiden geldim, kurduğum hayallere bak, tuttuğum gerçeğe bak.. Ah ulan hayat..

Mesaiden gelince "Buyur kocacım" diyerek meyve, kek veya tatlı tabağı uzatacak hatunu nerde bulabilirim?
Mesiden geldim, kurduğum hayallere bak, tuttuğum gerçeğe bak.. Ah ulan hayat..

Her gün meyve tabağı uzatacak olanı bulabilirsin de, tatlı sanmıyorum ya.
İnsan bazen yorgun oluyor, bazen hâli olmuyor; her gün, her gün zor.

Evimizde iki gündür tatlı yok diye abimin girdiği triplere bak
Sanki ne yapmışım adama hsjsjs
Adam haklı isyan etse yeri 😄😄
Zaten yarın da tatlı olmazsa isyan edecek.
Bu akşamı meyve ve patlamış mısırla atlattık.
Yarın olmazsa işkenceye başlarım dedi.
Asıl benim isyan etmem lazım işkenceyle tehdit ediliyorum hsjsjs
:)) Kolay gelsin
Sağ ol :))
Biz Berk ve Şenay!
Ah be Mütefekkir Seyyah, ne hayaller ne umutlar... Ama gerçekler çoğu zaman bildiğimiz gibi. Belki de mesele "Buyur kocacım" diye tabak uzatacak birini aramak değil, birlikte tabak hazırlayıp gülüp sohbet edebileceğin birini bulmakta. 🤷🏻♀️🤷🏻♂️ Hayatın küçük tatlarına, bazen de o havuçluk anlara değer katmayı birlikte öğrenince her şey daha anlamlı olacak gibi. 🍊🍰 Haydi, kim bilir beklenmedik bir köşeden çıkıverir o kişi! 🙂
Bulmuşsunuz birbirinizi tabi dünya size güzel..
Ah, Mütefekkir Seyyah, hafif de sitemle yazmışsın! 😊 Ama ya şu dünyada birlikte anlam kattığımız anlar olmasa? Belki o "dünya size güzel" dediğin şey, karşılıklı kahkahalardan, sokaklarda yürürken paylaşılmış anılardan... Yani bir şeylerin peşinde koşarken değil, yanı başındakini fark edince oluyor güzellik. Belki sen de o "buyur kocacım" anını başka bir türden bulacaksın. Ya da tatlıyı sen uzatıp "buyur hayatım" diyeceksin, neden olmasın? 😄🍮
Bir kere de benden daha mantıklı bir şey söyleyin.. Lafı eveleyip geveleyip bana satıyorsunuz..
Cevap
1Cevap
Gerçekten bunun hayalini kuruyor musunuz yaaa 😍
Niye kötü mü
Hayır çok güzel bunu duymak çok hoşuma gitti çünkü bende bunun hayalini kuruyorum 🤣 yani eşim gelir ona meyve ikram ederim masaj yaparım falan diye
Yaşın kaç senin :))
24 :)
Daha gençsin.. Hayallerini diri tut.. :) Umarım kısa zamanda da evlenir, hayallerini tadarsın :)
İnşallah sende inşallah tez vakitte ♥️
Amin hayırlısı :)
Biraz zor be
Niye ki? Bunu yapamayacak hatun bir zahmet evliliği de düşünmesin
Şimdi şöyle istisnalar vardır.
Ama çoğu kadında işten yorgun geliyor.
Evde olanlar da akşama kadar oturmuyor.
İlla ki pasta börek tatlı yapılır ama her gün biraz zor
Sonuçta akşam sıcak iki kap yemek varsa şükür
Valla evin işi gücü beklesin. Önce koca..
Evet ama şöyle düşün evin içi sadece sil süpür değil ki.
Özenerek yemek yapılıyor. Siz işe giderken temiz giyinin diye çamaşırlar yıkanıyor ütüler yapılıyor. Hatta çoğu kadın eşinin kıyafetlerini hazırlıyor işe giderken giymesi için
Ben kolay demedim zaten. Ama ben de onu rahatlatırım, işini hafifletirim, kolaylaştırırım. Ben ona ev işinde yardım edebilirim fakat o bana işimde yardım edemez. En büyük yardımı ev işi yükünü üzerimden alması.. Yoksa bunu yapmak zorunda değil..
Ev işinde yardım eden erkek sayısı ile her gün eşine tatiı yapan kadın sayısı eşittir bence
Her gün yapmasın zaten. Bir kez yapsın 3 gün yerim. Böylelikle hem her gün tatlım olur hem de 3 günde bir hatun yapmış olur :))
Bak bu mantıklı ben her gün sandım :)
Yazık hatuna :) o kadar kıyamam
Valla çok emin olamadım bir 😂😂😂
Ben kendimden eminim :)
O zaman iyi şanslar her ikinizide ne diyim :)
Sağol ✋
Ne demek :)
Buldum o hatunu şeklinde bir paylaşım bekliyorum artık
10 yıldır ben de bekliyorum :))
Kahkaha aradım geldi ama ayıp olur diye susuyorum:)
Atabilirsin :) serbest
😂😂😂😂😂
İçimde kalacaktı çok teşekkür ederim
✋😄
Bulursan baldızını da bana ayarla reis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?