İzmir neden böyle toz icinde yaaa sanki Safari de yasıyoruz balkonlar leş oldu yaa dışarıda arabalar gözükmüyor tozdan kahretsin😡?

İzmir neden böyle toz icinde yaaa sanki Safari de yasıyoruz balkonlar leş oldu yaa dışarıda arabalar gözükmüyor tozdan kahretsin😡?
Cevapla