18 im muhabbet edebileceğim dertleşeceğim kimse var mı acayip kötüyüm nedenini sormayın?

18 im muhabbet edebileceğim dertleşeceğim kimse var mı acayip kötüyüm nedenini sormayın?
Cevapla