Fakir İnsanlar evlenmesin veya çocuk yapmasın sonuçta olan kadına ve çocuğa oluyor. Haksız mıyım?

Fakir İnsanlar evlenmesin veya çocuk yapmasın sonuçta olan kadına ve çocuğa oluyor. Haksız mıyım?
Fakir İnsanlar evlenmesin veya çocuk yapmasın sonuçta olan kadına ve çocuğa oluyor. Haksız mıyım?
Cevapla