Sorum belli çok kararsızım benimle yaşıt olanda fikri olmadı belki bu olur diyorum ama?

fikir almak istiyorum nolur ciddi cevap verin abuk sabuk yazmayın 28 yaş olgunsa konusmasi. falan iyise 9 yaş sorun oluyor mu arada dayım konuş konuşmakla bişey kaybetmesin diyor napim sizce
Sorum belli çok kararsızım benimle yaşıt olanda fikri olmadı belki bu olur diyorum ama?
Cevapla