Hayat işte bazen? yazsam nasil doldurursunuz? hadi yazin bakalımmm :)?

olmasi gereken olmasini istediğiniz ya da sizin canınızı acıtan seyleri bu baslik altinda toplayalim düşüncelerinizi

benim icin= hayat bazen acımasız bir o kadar da tatlı aslında hayat birazda bize bağlı..
Hayat işte bazen? yazsam nasil doldurursunuz? hadi yazin bakalımmm :)?
Cevapla