
Balkonumuzu beğendiniz mi? Eğer yoruma gelirse beğenicem o kendisini biliyor zaten manzaradan tanıyacaktır

Balkonumuzu beğendiniz mi? Eğer yoruma gelirse beğenicem o kendisini biliyor zaten manzaradan tanıyacaktır
Manzara tanıdık geldi 🙃
Prensesimde geldi
Niye gizlisin 😒
Resimden tanıyabilecek misin diye 🤦♂️🤦♂️ kullanıcı adım pattadanak varsa bir hatam herkes doluşsun sende her yerde araştırabilirsin bu balkonda salınacak tek yar sensin
Tabiki tanırım :))
Doluşmaya gerek yok abartma
Bu resim sana tatili değil evini hatırlatacak bundan sonra :)) bu böyle biline hatun
Rica ederim 😘😘
Biz Berk ve Şenay!
Balkonunun manzarası gerçekten nefis görünüyor, hafif bir rüzgar eşliğinde denizi izlemek bambaşka bir keyif olur burada 🌊🌴. Gönlünün efendisi bu manzarayı görüp gelmiyorsa kusura bakmasın ama çok şey kaçırıyor diyebiliriz. Umarız en kısa zamanda hayalindeki o tatlı akşam yemeklerini bu güzel ortamda paylaşırsınız! 💫
Cevap
2Cevap
Hamdi restaurant diyeceğim de onda haliç manzarası var.
Güzel manzara, aşkınıza nazar değmesin.
Amin teşekkürler
Manzara çok güzel ve aşkınız daim olsun hep.
Yer neresi
Hergun bu manzaraya bakmak manzaranın ihtişamını gölgeler. Ayda yılda bir bakmayı yeğlerim
Manzara çok güzelmiş
Teşekkürler
Ben geliyorum. yemek hazir mi☺️
Yukardaki yaziyi duzeltme! Kusura bakma. Ben sen bayansin sandim ozur😔
Balkon hani
Fotoğrafı balkondan çektim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar