Prensesimle bu balkonda akşam yemeklerimizi yemek istiyorum neredesin gönlümün efendisi?

Prensesimle bu balkonda akşam yemeklerimizi yemek istiyorum neredesin gönlümün efendisi?

Balkonumuzu beğendiniz mi? Eğer yoruma gelirse beğenicem o kendisini biliyor zaten manzaradan tanıyacaktır

Prensesimle bu balkonda akşam yemeklerimizi yemek istiyorum neredesin gönlümün efendisi?
Cevapla