Bazı insanların sırf gösteriş için korumalarla gezdiğini düşünüyor musunuz?

Ben artık karşılaştıklarım yüzünden böyle düşünmeye başladım abi normal markete gireceksin 3 4 tanesiyle girip biz sırada beklerken kendine ayrı kasa açtırman bizi kötü hissettirir 😂
Bazı insanların sırf gösteriş için korumalarla gezdiğini düşünüyor musunuz?
Cevapla