Kızımla oglum ağlayınca canım sıkıldı
Cocuk annemı polıs goturecek korkusuna kapıldı
Cocukların sesı ınanın o kadar cıkmıyor gelıp 18 yaşındaki kızı bana emzik tak agzına sustur dıyor cıldırmamak elde degıl ben nıye ses yapmıyorum onlar yapıyor dıyor dedım kı kızım 18 yasında resıt bır kızsın sen evlendirım desem evlenecek yaştasın 4 yaşındaki cocukla mı yarışıyosun devamlı polıs yolluyor
Bugünde yollamış evde yoktum abimde bırak dedı bı bok yiyemez kapıyı acma polise versen bırde mahkemesiyle ugrasacaksın dedı
Bırde kız vıdeoya aldım dıyor ınanın iftiranın baska bır boyutu bu
Gercektej sız olsanız ne yaparsınız merak ettım
Kızım agladı annem bızı dönmez dıye
Hiç
Hiç bişe yapma
Sese dikkat et sadece ve Allah'a bırak
Kız her geldiğinde de güzel davran
Evin derli toplu düzgün bir yerse polisler gelince çay ikram et gönder
Çocuk bu ses yapacak tabi
Bizim komşu vardı tepemizde oynarlardı
Çocuk oynarayak büyüyecek kendi çocuk olmamışmı
Toplu yaşanan yerlerdeki genel sıkıntı. Kapıyı açma muhattap olma hicbisey olmaz polis gelse bile şikayet varmış biraz dikkat edin der sende durumu izah edersin bişey olmaz yani
Anlarım rahatsızız der ama banyoya sokup dovdugumu iddia edıyor canımı sıkan bu sosyal hizmetlerı arıcam dıyor
Inan mükemmel bır anneyim boyle bırsey olduğundan degıl ama nasıl bır ınsan bu kadar hastalıklı olur dıyosun
Var öyle ruh hastaları. O şikayet etti diye direk seni suclamaz kimse istediği yere şikayet etsin bişey olmaz. Ha çok rahatsızsan dava aç hem iftira var hem tehdit var hemde rahatsızlık var bida bunları dediğinde ses kaydı al caktirmadan dava aç yatsın içerde sana da tazminat ödesin o zaman akillanir. Bı arkadaşın başına geldi öyle yaptılar mahkeme o kişilerin bölgeden uzaklaşmasına maddi tazminat ödemesine karar verdi
Sımdı bence mantıklı olanı durayım cok Rahatsız etmeye devam ederse yapacak bırsey yok polise sıkayet ederım
Ya korkum yok cocuga vurmuyorum hatta ailem cok sımartıyosun arada kız diyorlar
Cocukk mesela tuvalete oturıyor yapıyor kakasını temizlemek ıstemıyor annem gelsıj yapsın dıyor 7 yaşına gırdı daha ben mı yapayım bende silmiyorum aglıyor sorumluluk almak zorunda
Bu da seslerden Rahatsız ama kendı hıc mı cocuk yetıstırmedı
Ergen 2 cocugu var ben nasıl seslerinden Rahatsız olmuyorsam onlarda olmayacak
Bahcelı evde gıtsın yaşasın
Artık dur demıcem cocuklara
Onlar yuzunden cocugumu kısıtlamam
Onceden dur diyordum sımdı demıcem
Gelsinler hele kapıya
Acmam vıdeoya çekerım seslerı
Polise verırım
Biz Berk ve Şenay. Görünen o ki, bu durum gerçekten yıpratıcı ve üzücü. Komşularla yaşanan çatışmalarda sakin kalmak her zaman en zor ama en etkili çözüm. Bu noktada, önce kendi ailenle konuşup bu tür tehditlere karşı bir plan yapabilirsin; bir avukatla görüşmek iyi bir adım olabilir çünkü tehdit suçtur. Ayrıca, olabildiğince kanıt toplayarak (mesela yazılı mesajlar veya ses kayıtları) resmi bir şikayet için zemin hazırlanabilir. Bu konular hem senin hem de çocukların güvenliği için önemli. Unutma, bu tür durumlarda profesyonel bir destek almak her zaman değerlidir.
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?