Ablamın kaynının oğlu Banyodayım kapı kitli içeride oldugumu biliyor sesime dolu diyorum hala inatla kapıyı açmaya çalışıyor. sonra duymadım içeride oldugunu diyor.
20 yaşında adam az görgü öğren dedim
20 yaşında adam az görgü öğren dedim
senin olay görgü değil işi pçliğe vurmuş bence bilerek zorladı kapıyı
bigün bende yıkanırken babam dalıyodu kapıyı arkadasından kapatım tekrar
sonra biraz kızdım tabi ışığı acık bıraktık sanmış bunda art niyet yok ama çalması lazım
Şekil verilmesi gerekir böyle odunlara ya neyse :)))
Mal mısın derdim ben kesın ilk :D valla sende suçlusun evde millet var ne banyo yapıorsun
Banyo yapmadım
Tuvalete gittim
Klozet var ya ondan
İyi demiştin.. Haketmiş. Ayrıca o insanların terbiyesiz, küstah olduklarını düşünüyorum
Eig için teşekkür ederim
Cevap
29Cevap
Valla bizim kilit bozuk fakat öyle giren mal da yok evde :D Medeni insanlarız kapıyı tıklıyoruz :D
Sapık işte, kardeşim dikkat et kendine aman ha... İnsanın evin içinde bile huzur yok yav.
Kapiyi yerinden cikar duvara yasla, kizim banyoya girince kapini kilitmiyormusun,,
Ablanın kaynının oglunun sizde ne işi var. Sizdeyken sen niye banyoya giriyosun. Ben evde yakın bir misafir olsa bile banyoya girmiyorum
Anası babao köy de burada kalıyor
Eve Zaten bir hayrı dokunmuyır
Kovuyoruz gitmiyor
Öylelerini eve almamak gerekiyor
Herseyden vardır haberi belki ufaklık akıl edememistir bunlari
Banyo ya da oda. Kapiyi calmadan girenleri oracikta olduresim geliyo
görgü değil derdi başkadır tabi dalgın da olabilir bilemeyiz :D
dolu olduğunu söylemeseymişsin problem olmazmış !!!
Giren benim olacağımdan daha çok pişman olur. Sıkıntı yok. :D
bende bir kere kazara girmiştim kız duş alıyordu saaallkkk diye bağırdı
Eminim duymamıştır sapık 😒
Kufur ederim galiba...
sapıktır o sapık duymadım demek hikaye
Çocuğun niyeti başka sana karşı..
çok ayıp yaptıkları düşüncesizler
Vay serefsiz vay o biliyoda nyse
Seni çıplak görmek istemiş
Görgüsüzlüğünden değil bu durum, sapıklığından.
Belki görürüm umuduyla zorlamış garip 👌
Az burun dalasim gelio
tirbiyesizlik olarak dusunuyorum ama komik :D
ne görürsem kârdır demiş :)
ağzına kürekle vuraydın iyiydi
Vay vatan haini
Kilit mi bozuk
Agır hasta..
Sana gelmis o
Sapık
Kizana gelmiştir o
kapıda kilit yok mu
Soruyu bir daha okusan?
Önemli değil :)) soru başlığı dikkat çekmek için
Hı hı duymamış..
Poponu falan gördü mü bari
arsız bela hepsi. s. s
Sapıkk.
sapıktır o be :S
Sapiklar
oha abaza
Sorunlu insan çok
Kan çıkar diyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar