Çok güzel bir pazar değil mi😅🥳 Sizin pazarınız nasıl geçiyor?

En sevdiğim mutkuluk tablosunun içindeyim.. kahvaltı bitmiş herkes içeride kendi işi ile ilgileniyor. Yağmur yağıyor🤗 balkonumda çayım, baklavam ve en sevdiğim programı izliyorum🥳💃. Valla filimlerdeki gibi bir huzur. Konumuz SAKALARIN , Türk olduğunun kanıtlanması🥰💃🥳

Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya
Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya
Güncellemeler
7 ay
..
Çok güzel bir pazar değil mi😅🥳 Sizin pazarınız nasıl geçiyor?
Cevapla