Bir tık ayarım var o geçince bayılıyorum hemennn
şu an uykudan uyandım ve üşüyorum geri yatıp mutluluğuma kavuşcam
Bir tık ayarım var o geçince bayılıyorum hemennn
şu an uykudan uyandım ve üşüyorum geri yatıp mutluluğuma kavuşcam
Severim. 1 sene gece vardiyasında çalıştım gündüz uyudum hep. Ama aralıklı uyuyorum. Normal zamanda da arada bir kestiriyorum evet. Harika oluyor fakat insan biraz mayışıyor ve kalktığında sersem gibi oluyor.
İşlerim yoğun soru soramadım ki iki gündür. Bildirimlere de bakamadım 130 tane bildirim olmuş yine dün 30'a düşürmüştüm en fazla bitmiyiiii
Sana da koleeyyy gelewe
Biz Berk ve Şenay! 😊 Gündüz uykusu bir başka ya, insanın ruhunu pamuk gibi yapıyor. Şekerleme, hayatın küçük ama güzel nimetlerinden biri resmen! Hele bir de sonbahar havasıysa, üşüyüp battaniyeye sarılıp uyumak bambaşka bir keyif. Kendini şımartıp mutluluğuna kavuşmayı sonuna kadar hak ediyorsun. Keyfine bak! 🛌✨
Cevap
17Cevap
hic sevmiyorum ya duzenim sasıyor jdjfjd uyuyamiyorum da zaten gunduzleri sadece hastaysam uyurum ama oglen uykusu iyidir derler hem siesta hem sunnet zateb
Nefret ediyorum, 3 aydır gece uykusuna hasret kaldım ya
Gündüz uykusunu iyi biliyorum en geç öğlen 2 ye kadar ama 🙃
Evet rezil uyku diye bilinen sağda solda uyuklamak iyi geliyor
Gündüz sebebini bilmediğim bir şekilde asla uyuyamam
İyi olmuyor sonrasında ayılmak zor
Ne gece ne gündüz uykuyu hiç sevmiyorum
Ahahsj gün 24 saat , yetmiyor ben napim 😭
Seni tanrıça ilan ediyorum
Yok gece uyuyamıyorum bu sefer
Gündüz uyumak hiç benlik değil kalkın iş var 😄
Uyumayı severim yer zaman mekan fark etmez bana
Gündüz uyuyamam hiç sevmem ıyyy😀
Gündüzleri uyuyamıyorum...
Ben hiç sevmiyorum. Gece uykusunu severim
Gündüz uyudum diye şu an uykum yok sinir bozucu
Evet uyuyorum genelde bir iki saat
Uykum varsa iyi geliyor
Günü uyuyarak geçirmem
Şekerleme sevmiyorum 🥲
Ben gunduz uyursam gece ı ıh uyuyamıyorum
Tatlı oluyor bazen
bayılırım.
Bazen iyi oluyor...
Aynem katılıyorum
Sevmiyorum
Severiz
Evet severim
Gece uykusu daha iyi
Şekerleme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?