Aranızda gazzeye mazzeye üzülmeyen var mı bizene ki ordan?

ben evde oturup dizimi izler bir şeyler yerim bana ne ki benim hayatımı etkilemiyor bizim ülkeyi de etkilemiyor yesinler birbirlerini ete para vermesinler ölen değilim kalan değilim banane ya allah allah gazze dayatmasından vazgeçin bıktık be zerre umursamıyoruz hani işte gördüğünüz gibi benim keyfim gayet yerinde hadi gazzelilere iyi savaşmalar bye bye yani

Aranızda gazzeye mazzeye üzülmeyen var mı bizene ki ordan?
Cevapla