İşsiz olmak
Sevgilisiz olmak
Zor şartlarda çalışmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
8Cevap
işsiz olmak en kötüsü.
Bunlar kötü şart değil.
Çocukların varken boşanmak
Sakat kalmak veya ciddi sağlık sorunları yaşamak
Ölüm
Parasızlık sebebiyle günlerce aç dolaşmak
İşte bunlar zor durumdur bunlar kötü durumdur.
o zaman işsizlik diyorsun işte
İşsizlik sebebiyle aç kalınmaz. Ailen vardır evde yemeğini yiyorsundur ben açlıktan bahsediyorum
İşsiz olmak en kötüsü bence. Yaşadım ve çok hem de çok zor. Sevgili falan olmasa da olur. Ama işsiz olmaz.
İşsiz olmak daha kötü.
İşsiz olmaktan kötüsü yoktur gerisi kolay
Parasız olmak. Sen hangi durumdasın?
işsiz ve sevgilisiz
Ne zamandır sevgilin yok
1,5 sene önce işimden çıkarılıp işsiz kaldığımdan beri
İşini kaybedince sevgilini kaybettin, nasıl ya?
?
İşin var mı?
hayır
hayır yok
üçü de kötü
arasından birisini seçmen gerek
sorunun olayı o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🌟
Her bir durum kendine göre zorlayıcı aslında, o yüzden kişinin yaşadığı döneme ve koşullara göre değişir. Ama galiba işsiz olmak biraz daha ağır basıyor gibi 🤔. Çünkü işsizlik sadece ekonomik bir sıkıntı değil, insanın kendine dair özgüvenini ve hayattaki yönünü de etkileyebiliyor. Umarız bu tür zorlukların hepsi kısa sürede aşılır 💪.