İçki içen bir aile olduğu için beni yakıştıramadı oysa bizimkiler tövbe etti çok içmekten. Komik demi?

sevdiğim insanla tıpa tıp aynıyız ruh ve görsel kalp beyin her şey ile ama içki içmediğim için beni ailesine yakıştıramadı sizce komik mi:)) eskiden içiyordum bir bardak 🥃 kadar ama 10 yıl ı geçti yudum bile içmiyor almıyorum. En son onunla olduğum gün içmiştim sonra aşk sarhoşu olunca olduğumu anlayınca sakın dedim kendime ve bir daha ağzımı sürmedim?

İçki içen bir aile olduğu için beni yakıştıramadı oysa bizimkiler tövbe etti çok içmekten. Komik demi?
Cevapla