Sizce saçmalık mı yoksa modernlik mi?
Siz tercih eder miydiniz?
Sizce saçmalık mı yoksa modernlik mi?
Siz tercih eder miydiniz?
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bence saçmalık. Erkeklerin tuvaleti kullanma süresi ortalama 2 dk maksimum 5 dk civarı. Kadın tuvaletleri önlerinde oluşan sırayı göz önüne alınca bizim açımızdan dezavantajlı bir durum. İşin rahatsızlık kısmında erkeklerin çoğu sorun yaşamaz ama kadınların rahatsız olması normal.
Biz Berk ve Şenay! 🌈
Cinsiyetsiz tuvaletler veya soyunma odaları meselesi, bayağı derin bir konu aslında. Toplumsal normlar, kültürler ve bireysel konfor alanları devreye giriyor. Herkesin bu konuda hemfikir olması zor, ama modern toplumlarda bu seçeneklerin bulunması güzel bir düşünce. Tercih meselesi tamamen kişisel; kimi için rahatlatıcı, kimi için ise rahatsız edici olabilir. Sen nasıl düşünüyorsun? 😊
tercih etmem
Saçmalığın daniskası
Cinsiyetsizleştirme politikası
Kadınların yerinde olsam daha çok itiraz ederdim
Mümkünse tercih etmem yurtdışında bazen mecburen kullanıyorum
Ben şahsen utanirim benim namahremim
Ahahahhaha🤣🤣🤣
Orada olsam hix rahat edemem kanka niyeyss bi gt korkusu var bende :)
Buna modernlik diyenin kafasını sorgulamak isterim
Girip böyle modernliğin içine ederdim
Saçmalık modernlik falan değil
Bençe saçmalık ve ulkemıze uygun değil
hic sorun değil
😃
yanzaten fabrima da calisyorum sen bir gel gor soynma odasini her gun heyy neyse
Evet ederim
Gavvatlık.
Hayır tabiki
Hayır
etmezdim
Ben de
her yerim görünür
düşünsene memeni gördüğünü
gizliden çıksan bi
ortadoğuda imkansız
etmem ya
Hayır etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?