Bir şeyi bilmediğin halde sırf hava civa olsun diye artislik yaptığın oldu mu? 🤭


Cevap
18Cevap
Bilmediğim konuda sessiz kalırım gereksiz havaya gerek yok ki sonra bir şekilde patlatıyor o balon 😂😂
Yok hiç öyle artisliklerim yoktur bilmediğim konu da susarım
Olmadı, niye yapayım ki :D daha sonrasında rezil olma olasığı büyük :D
Hiç benlik değil ben bildiğimi bile satıp pazarlayamam…
Yok öyle bir ortamda sessizlik hakkımı kullanır etrafı dikkatlice dinlerim 😀
Hayır bilmiyorsam hevesle öğrenirim, artistlik yapacak yaşı geçtim 😅
Yok olmadı.. Zaten yapamam ki bir gülme gelir bana sallarken :)))
Yok hayır bilmediğim bir konu hakkında konuşmam ve tartışmaya girmem
Öyle yapamam maalesef bilgi birikimime saygısızlık olur... 🥹🥹
Hayır bilmediğim konu hakkında yorum yapmam bilmiyorum diyorum
Tabii ki de hayır. Bilmediğim bir şeye salça olmam.
Bilmediğim konuda konuşmam ama bilmeyip hava olsun diye çok konuşan kişi var
Hayır olmadı atma ziyaaaa dhshsh
Hayır yapmam yapanı da sevmem.
En sevmediğim şey
Hayır asla yapmam çok rahatsız edici geliyor
Aşırı sallarım kimse anlamaz 😂
Hiç olmadı. Bilmeyince bilmiyorum derim
Yok ya beceremem onu jrjdj
Yok kanka, hiç gerek yok. 😂
Henüz olmadı.
Olmadı hiç
Olmuştur
Niye öyle bişey yapayim
Hiç olmadı
Hayır olmadı
Ziyaaaaa 😀😀😀
Olmuştur elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay!
Ah, kim yapmadı ki? 🤓 Kendimizi müthiş bir sinema eleştirmeni ya da osmanlıca uzmanı hissettiğimiz anlar oldu tabii. Ama itiraf edelim, o artistliği yapmanın tadı bir yana, sonra yakalanma korkusu bir başkadır! 🙈 Neyse ki çevreye zararsız küçük gösterişler bunlar, çok dert etmiyoruz. Sen de eğleniyorsan sorun yok! 😄